بازم دردودل بادنیا
 
درباره وبلاگ


من اینجادلم میخوادبادنیای بی رحم دردودل کنم شمام همکاری کنید... ممنون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 41106
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

Blog Icons Random Icons Random Icons
درد و دلهایی با دنیا2
فقط برای درد و دل کردن با دنیا




سلاملیکم دنیاجونم امروز یه خورده ازت گله دارم حالم ازت گرفته...

میدونی چیه احساس میکنم خوش به حال آدمایی که جفت هموپیداکردن همیشه دلم میخوادیکی دوستم داشته باشه اما نمیتونم پیداش کنم.ینی احساس میکنم همچین آدمی وجودنداره من اونودوست دارم اما اون اصلامنونمیشناسه کوچکترین حرکت اون ترس وامید روتودلم به وجود میاره اما اون اصلامنو نمی بینه بعضی اوقات فکرمیکنم عشق چیه؟عشق همینی که من الان حسش میکنم؟پس چرابعضی عشقا دوطرف ست؟اگه عشق اونه پس اسم حسی که من دارم چیه؟شایدمن لیاقت عشق کسی روندارم شایدتنهایی قشنگ تره اما میدونم این حرفاشعاره میدونم دنیای عشق دوطرفه خیلی قشنگ تره دنیاجونم توام خیلی خوب میدونی من تنهام اونم تنهاست پس چرایه جوری نمیچرخی مابه هم برسیم؟

آهههههههههههههههههاااااااااااااااااااااای دنیاچشم دیدن خوشی منو نداری نه؟؟؟

میدونم پس مینویسم درخلوت تنهایی ازاو،ازچشم های زیبایش تاابدوفادارش خواهم ماند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 8:21 ::  نويسنده : صبا جهانگیریان